אביזרים לחיווט וחיבור כבלים ורתמות לתעשייה ול- HIGH TEC

אל-קם מתמחה בשיווק מגוון רחב של פריטים לתעשיית החשמל והייטק בארץ, כאשר המוצרים עומדים בתווי התקן המחמירים ביותר בתחום, ויוצאים ממחסננו רק לאחר שעברו בדיקות איכות מחמירות במפעלי הייצור. בין הפריטים אותם אנו מציעים בעבורכם.

שקעים תקעים וקופסאות חיבור אטומות

אנו משווקים שקעים ותקעים המותאמים גם לפנלים וגם להתקנה ניידת, בעלי 2-6 פינים בזרמים מקסימליים הנעים בין 17.A-25A. בנוסף, תוכלו למצוא בקטלוג גם תקעים ושקעים לנורות לד בעלות שני פינים המותאמות לזרם מקסימלי של 10A. מתח העבודה המתאים לכל מוצר נע בין 400V ל- 450V בהתאם למוצר, כאשר השקעים והתקעים מתאפיינים בעמידות גבוהה בטמפרטורה של בין מינוס 40 מעלות ל 125 מעלות. בנוסף תמצאו תחנות שקע/תקע מובנות באטימות IP68/65.

שקעים ותקעים משוריינים ממתכת בעוביים שונים

השקעים והתקעים המשוריינים שלנו מיועדים לעבוד בעומס גבוה, וכוללים גם מחברים משוריינים של שלושה וארבעה פינים עם הארקה. לבתים ניידים על טייח או אלו המותאמים לבית גבוה, נמליץ להשתמש במחברים משוריינים בעלי 6 פינים. חלק מהמוצרים כוללים גם מכסה קפיצי לעבודה בטוחה ולשמירה על המוצר גם בתנאי שטח או אקלים קשים. בנוסף אנו משווקים גם מחברים משוריינים בעלי 10 פינים ובעלי 16, 24 ו-48 פינים.

קופסאות חיבור מאלומיניום וקופסאות חיבור ברמה גבוהה

אל-קם משווקים מגוון רחב של קופסאות חיבור המותאמים לצרכים ביתיים ומסחריים כאחד. קופסאות אלה עשויות מאלומיניום מוזרק עם אטימות IP67, כאשר הקופסאות מגיעות במגוון רחב של גדלים המותאמים בצורה אופטימלית לתוכנן. כמו כן, אנו משווקים מגוון רחב של תחנות לחצנים עשויי אלומיניום הכוללים מכסה מובנה לבטיחות מירבית, על מנת למנוע נגיעה אקראית בלחצנים מבלי משים.

שקעים עגולים למנועים ובקרים

באתר תוכלו למצוא גם קטלוג מפורט של שקעים עגולים למנועים ובקרים המגיעים בגרסאות הכוללות 3 עד 19 פינים. כמו כן אנו מייצרים גם שקעים ותקעים עם חיבור יצוק לפי דרישה, וכן מגוון רחב של שקעים איכותיים עשוי נירוסטה.